У Миколаївській лікарській амбулаторії з кожним роком все більше дбають про комфорт і зручність як для відвідувачів, так і для працівників. А після нового року закінчили ще й реорганізацію реєстратури. Що змінилося і як вдалося втілити у життя такий масштабний проєкт розповідає системна адміністраторка Уляна Голубович-Одинак.
– Такі зміни стали можливі завдяки гранту від Проєкту USAID Ukraine та нашим благодійникам: ПАТ “Миколаївцемент” і агрофірмі «Дністер».
З чого усе почалося? Спочатку четверо працівників Миколаївської міської лікарні, в тому числі і я, взяли участь у відповідних навчаннях, які для медиків організовувала організація USAID Ukraine. Саме це дало нам можливість позмагатися за грант від цієї компанії на покращення умов обслуговування клієнтів. Ми, звісно ж, не могли втратити таку нагоду і разом із Веронікою Фацієвич взялися за написання проєкту. Звичайно, що на перемогу сподівалися, але були й сумніви, бо учасників було аж 80 зі всіх куточків України. На щастя, фортуна була на нашому боці й наш проєкт став одним із кращих.
На втілення своєї мрії у життя працівники Миколаївської лікарської амбулаторії отримали 6 тисяч доларів і взялися до роботи.
– Ми змінили кардинально все, — продовжує Уляна Голубович-Одинак. – Тепер у центральному холі амбулаторії діє відкрита рецепція та окремий контакт-центр. Завдяки таким змінам нам вдалося підвищити рівень сервісу для пацієнтів та якість надання меддопомоги. Впевнені, це принесе зручність не тільки мешканцям Миколаївщини, а й інших громад, що знаходяться поруч.
Відтепер у контакт-центрі можна отримати вичерпну інформацію, не виходячи з дому.
– Зателефонувавши за номерами телефонів 067 5 600 610 або 51-551, ви зможете записатися на прийом до лікаря; на діагностичні процедури; отримати інформацію про графіки прийому спеціалістів; щодо електронних направлень; про профілактичні огляди та інформацію щодо платних послуг. На додаток, тепер наші реєстратори самі уточнюють інформацію у пацієнта, чи зможе той прийти на прийом, чи у нього змінилися плани.
До того, ми подбали не лише про зовнішній вигляд, а й намагались побудувати пацієнтоорієнтований сервіс: оновлено графіки роботи, алгоритми поведінки, весь персонал пройшов навчання. А ще у нас діє вільний гостьовий wi-fi. Тож, навіть якщо вам доведеться кілька хвилин зачекати на прийом у коридорі, нудьгувати не будете.
Задоволені змінами й самі реєстратори. Реєстраторка Катерина Андрійчук розповіла, що працювати стало значно комфортніше та зручніше. Та й, як запевняє жінка, відвідувачам Миколаївської лікарської амбулаторії теж подобається оновлення.
Вікторія НИЧТА